H αναθεώρηση της δομικής προσέγγισης |
|
Η πρόοδος της γλωσσολογίας, και ιδιαίτερα της κοινωνιογλωσσολογίας (που μελετάει την αλληλεπίδραση κοινωνικών και γλωσσικών φαινομένων) και της ψυχογλωσσολογίας (που μελετάει τους τρόπους κατάκτησης της γλώσσας), η εξέλιξη των παιδαγωγικών θεωριών (με έμφαση στη μαθητοκεντρική μέθοδο διδασκαλίας) και της γνωστικής ψυχολογίας οδήγησαν στην αναθεώρηση της δομικής προσέγγισης.
Εφόσον το παιδί δε μιμείται αυτό που ακούει ή βλέπει, αλλά δημιουργεί γλωσσικές εκφράσεις με βάση τη γνώση του μηχανισμού της γλώσσας, οι ασκήσεις της δομικής προσέγγισης αποδεικνύονται ανεπαρκείς. Αυτό συμβαίνει επειδή: Δεν εξασφαλίζεται η σωστή και κατάλληλη χρήση της γλώσσας, Η σημασία δεν προσεγγίζεται με αποσπασματικές λέξεις και προτάσεις. |
|
Τι συμβαίνει στην επικοινωνιακή προσέγγιση; |