Θεωρητική θεμελίωση


Σε θεωρητικό επίπεδο χρήσιμη για την αξιολόγηση των μαθητών είναι η υιοθέτηση των αρχών της Ορατής και Αόρατης Παιδαγωγικής (Visible-Invisible Pedagogy) του Basil Bernstein. Υιοθέτηση των αρχών αυτών σημαίνει διαφορετικές αρχές για τη διδασκαλία από ό,τι για τις εξετάσεις.

Η Αόρατη Παιδαγωγική

Η Ορατή Παιδαγωγική

Μία ενδεχόμενη, λοιπόν, λύση στο πρόβλημα της διδασκαλίας και της αξιολόγησης είναι η υιοθέτηση των αρχών της Αόρατης Παιδαγωγικής στο γενικότερο πλαίσιο της διδασκαλίας και των αρχών της Ορατής Παιδαγωγικής στις εξετάσεις και την αξιολόγηση.