εισαγωγή κείμενα Α Πανούτσος links εκτύπωση κεντρική σελίδα

Πώς συνδέονται τα κείμενα;

Και τα δύο κείμενα, από διαφορετική σκοπιά το καθένα, δίνουν έμφαση στην πολλαπλότητα των παραμέτρων που πρέπει να λάβει υπόψη του ο εκπαιδευτικός για να διδάξει. Δεν υπάρχει ένα αίτιο, όπως δεν υπάρχει και ένας τρόπος διδασκαλίας ή ένας τύπος κειμένων. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να γίνει αντιληπτό από τα παιδιά, γιατί τα «αποενοχοποιεί» κατά τη διόρθωση του κειμένου τους. Το κείμενό τους δεν είναι «κακό», αλλά αναποτελεσματικό για τη συγκεκριμένη επικοινωνιακή κατάσταση. Πώς όμως θα καταφέρει ο εκπαιδευτικός να προσεγγίσει τα παιδιά; Θα πρέπει να κατανοήσει καταρχήν σε βάθος το πλαίσιο.



Η κατανόηση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για να καταλαβαίνουμε σε ποιους απευθυνόμαστε, αλλά και για το πώς παρεμβαίνουμε για να διορθώσουμε. Γιατί διδάσκω σημαίνει, μεταξύ άλλων, προσαρμόζω το λόγο μου στις ανάγκες των συγκεκριμένων μαθητών και μαθητριών μου. Είναι αναμφισβήτητα μια δύσκολη υπόθεση, αλλά εμείς πιστεύουμε ότι γίνεται. Εσείς; Στείλτε μας τη γνώμη σας για αυτό το θέμα, αλλά και ό,τι άλλο επιθυμείτε, στη νέα σελίδα που ανοίγουμε από αυτό το μήνα, το Παράθυρο διαλόγου, που βρίσκεται στον χώρο του forum. Είναι μια προσπάθεια να επικοινωνήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις όλοι εμείς που μοιραζόμαστε ανησυχίες για την εκπαίδευση. Μην το ξεχάσετε !


Καλές αναγνώσεις και καλή χρονιά!
Aλεξάνδρα Aνδρούσου, Ιανουάριος 2004
[email protected]