Δυσκολίες εφαρμογής |
Η σοβαρότερη δυσκολία που αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τα σχέδια εργασίας ως μέθοδο διδασκαλίας αφορά στην οργάνωση του χρόνου. Είναι αλήθεια ότι ιδιαίτερα την πρώτη φορά που ο δάσκαλος υλοποιεί ένα project υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να πέσει έξω στους χρόνους που είχε αρχικά προγραμματίσει, γιατί:
Η εμπειρία που αποκτά ο δάσκαλος, καθώς όλο και συχνότερα
χρησιμοποιεί τη νέα αυτή μεθοδολογία, τον βοηθά να ανακαλύπτει κάθε
φορά και τις κατάλληλες λύσεις. Είναι σημαντικό ο σχεδιασμός του σχεδίου
εργασίας να είναι από την αρχή αρκετά ευέλικτος, ούτως ώστε να μπορεί
από νωρίς ο εκπαιδευτικός να αντιμετωπίσει πιθανές απρόοπτες καταστάσεις
και εμπόδια. Επίσης, είναι σημαντικό κατά την υλοποίηση του project
και σε τακτά χρονικά διαστήματα να υπάρχουν φάσεις απολογισμού τόσο
της δουλειάς που έχει γίνει μέχρι τη στιγμή αυτή όσο και της δουλειάς
που απομένει να γίνει, σε αντιστοιχία πάντα με τον προγραμματισμένο
χρόνο. Η αντιμετώπιση του φόβου των γονιών Η τόνωση των μαθητών στη διάρκεια του project |