Η σχέση γλώσσας και μαθηματικών σε μια δίγλωσση τάξη

Η σχολική επίδοση και, κατά συνέπεια, η επίδοση στα μαθηματικά καθορίζονται από ένα πολύπλοκο σχήμα παραγόντων που αλληλεπιδρούν. Είναι, επομένως, φανερό ότι οι επιδόσεις των δίγλωσσων μαθητών στο συγκεκριμένο μάθημα δεν μπορούν να μελετηθούν αποκλειστικά σε σχέση με το επίπεδο της επάρκειάς τους σε μια γλώσσα. Αντίθετα, πρέπει να μελετηθούν σε συνάρτηση με τις πρακτικές που υιοθετούνται στην τάξη, οι οποίες διαμορφώνονται από τα γενικότερα κοινωνικά, πολιτισμικά και πολιτικά δεδομένα της κοινωνίας μέσα στην οποία λειτουργεί το σχολείο.

Η προσέγγιση της δεκαετίας του '80

Η προσέγγιση της δεκαετίας του '90

  Συμπερασματικά