Σε τι χρησιμεύει τελικά η εικόνα; |
|
Γιατί στην ιστορία των ελληνικών σχολικών εγχειριδίων οι εικόνες καταλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερη θέση; Η αυθόρμητη απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών, κάνοντας έτσι πιο «ευχάριστο» το βιβλίο. Η απάντηση αυτή δεν είναι λάθος. Μήπως όμως θα περιορίζαμε πολύ τις δυνατότητες που μας παρέχει η εικόνα, αν εμμέναμε στη «διακοσμητική» της λειτουργία; Και μήπως, τελικά, η εικόνα αποδυναμώνεται στην εκπαιδευτική πράξη, ακριβώς επειδή δεν είναι σαφής η σχέση της με τη μάθηση; Ποια είναι όμως αυτή; Η εικόνα αποτελεί κίνητρο για μάθηση Η εικόνα αποτελεί εργαλείο απόκτησης γνώσης και δεξιοτήτων Η εικόνα διευκολύνει την επικοινωνία και βοηθά στη γλωσσική ανάπτυξη |
|