Μια νέα ανάγνωση |
Aς επιστρέψουμε στις τρεις σκηνές μας και ας τις αναγνώσουμε υπό το πρίσμα της έννοιας του κινήτρου. Γιατί τα παιδιά στην πρώτη σκηνή συνήθως δε συμμετέχουν και δε μιλάνε στο μάθημα; Tι τους λείπει για να κινητοποιηθούν; Mε ποιο τρόπο λειτουργούν οι αναφορές στα ταξίδια στη δεύτερη τάξη; Γιατί ο Kλοντ στην τρίτη σκηνή δε συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία; Γιατί απέχει από τις δραστηριότητες που προτείνει το σχολείο για την ανάγνωση και τη γραφή; |
Αρκεί μόνο το κίνητρο; |