Είναι αναπόφευκτα «ιδεολογικό μάθημα» η ιστορία; |
Το ερώτημα που προκύπτει από τα παραπάνω είναι κατά πόσο η κατάσταση αυτή είναι αναπόφευκτη. Κατά πόσο δηλαδή η ιστορία στο σχολείο δεν μπορεί παρά να είναι «ιδεολογικό μάθημα». Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι κάπως σύνθετη. Πρώτο επίπεδο: καμία γνώση δεν είναι «ουδέτερη» Ένα δεύτερο επίπεδο: Τι είναι ιστορία; Ένα τρίτο επίπεδο: το σχολείο Ένα τέταρτο επίπεδο: Το ενδιαφέρον των υπερεθνικών θεσμών |
Τι συμβαίνει αλλού... |